"Åh, det är så pinsamt, jag spelar munspel"

Alltså, vi kan ju än en gång konstatera att jag är inte direkt någon familjemedlem att hänga i julgranen. Jag glömde bort min lillebror 2:s födelsedag idag. Hade verkligen ingen aning om att det var på gång. Han tog nog inte så stor skada utav det ändå, vilket är rätt skönt, men han dissade mig totalt i telefonen. Han är rätt rolig, killen.

"Äter man tårta blir man glad. Och stark och stor. Då kan man spela hockey med pojkarna."
Man barra måste älska det.

Thomas är inte så tokig han heller. Världens mest vältaliga, sociala, femårige herre. Jag nästintill dör av skratt när jag pratar med honom, han låter som en liten göteborgsk farbror. Ännu gladare blir jag när han visar så tydligt att han vill att jag ska komma och hälsa på. Bara för det tänker jag åka ner dit nästa torsdag. Bara för lillskitens skull =)

Ja, vidare så drog jag och SaraLi ut på Scharinska igår. Lyckat som bara den. Det var så länge sen jag fick dansa så länge och så mycket. Vilken glädje. Således (muehehe) är jag jävligt nöjd. Förhållandevis trevliga människor träffade vi på också, ehrm.

forts. följer, typ, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback