På eget bevåg

Tänkte flasha sex underliga ting rörande min person du kanske inte visste. Jag har inte blivit utmanad, jag hara bara klurat väldigt länge på det här. Förmodligen finns det fler grejer, men jag kunde endast gräva fram följande:

 - Jag förvarar aldrig pengar eller kort i börsen. Ibland försöker jag, men det varar kanske en dag eller två. Istället får jag gräva igenom alla jackor och jeans så fort jag ska handla eller fara iväg någonstans. Där finns det alltid pengar. Detta beteende kan ofta sluta i panik, inget jag rekommenderar. Livet är väldigt balanserat när korten ligger i börsen, som i sin tur ligger i väskan.

 - Jag har en oerhörd fascination för hur mina fötter ser ut när jag går. Därför går jag ofta och tittar ner i backen. Speciellt när jag har skor som får fötterna att se små och söta ut. Eller strumpor, randiga strumpor.

 - Jag är den roligaste människan jag vet. Ibland är jag så rolig så jag vet inte var jag ska ta vägen.

 - Jag faller lätt in i svank (hum?). Expempelvis när jag provar kläder, pratar med kunder, lagar mat, väntar på saker. Allra mest tydligt blir det när jag ska redovisa. I swear, there is nothing like it. Jag svankar så jag ser ut som en ostkrok, redo att knäckas mitt itu.

 - Mångegenskapad. Ett helt nytt adjektiv. En vän beskrev mig förvånat igår, efter att ha läst min blogg, som märkligt bitter för att vara en person hon finner så gladlynt. Likt Shrek är jag som en lök. Lager, lager, lager.

 - En av mina absoluta favoritgrejer är när man satt upp håret direkt efter man duschat och sen är det fortfarande fuktigt flera timmar senare, precis mitt i hårsnodden. Där brukar jag pilla. Det är sinnesjukt förnöjsamt.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, du svankar, ALLTID! :P

2007-12-12 @ 00:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback