No anesthesia

Helt plötsligt bara sa man upp sig från Apberget, det första en man gjorde en sömnig bakissöndag, med en likabraattfådetgjort-attityd. No anesthesia.

Inte sved det vidare heller. Den enda märkbara effekten är att det finns lite mindre att göra när jag väl parkerar mig framför datorn. Men så var ju just den särskilda aktiviteten bara ett uselt tidsfördriv. Det var helt enkelt på tiden att avrätta hela grejen.


Och ännu mera helt plötsligt bara går man på banken och börjar pensionsspara. Man blir visst äldre med åren.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter fantastiskt, skulle du verkligen dela med dig av dina yrkeshemligheter till mig? Jag är smickrad och ja
- jag är nog smått desperat gällande min garderob. Det har gått 24 timmar sedan jag städade den och det börjar redan rasa ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback