SMHI varnar: Nu kommer påskstormen

...klockrent


 

Påskdepressionsdödsångesthelvetet är inte med på att inte få vara med. Och jag är inte så bra på att käfta emot. Med andra ord så har påskdepressionsdödsångesthelvetet anlänt.

Utan inspiration, utan ork och utan knäckebröd. Hela den här dagen känns som ett stort utan, hur det nu känns.

Men positiv som jag ändå försöker vara så fokuserar jag på detta:
 - hemma finns det chips, for me only
 - jag är ensam hemma, så jag får deppa ifred
 - på lördag är det klubb pingvin, då ska det inte deppas
 - kanske blir det inte så deppigt ändå, kanske kommer jag skratta åt mitt elände

Ändå är det något som stör mig, nämligen detta:
 - förmodligen krävs någon form av terapi för att dessa förbannade påskdepressioner ska upphöra, jobbigt
 - i helgen kommer hela jorden gå under och alla kommer att dö, det hela är mitt fel, förlåt

Vet inte riktigt hur jag ska avsluta det här. Jag känner lite för en svordom. Men nej, jag avslutar nog med att uttrycka mina just nu väldigt starka känslor om denna satans högtid;
 - alla är häxor
 - söta gula fjuniga kycklingar finns inte för de växer bara upp och blir fula, illaluktande höns
 - påskägg är ett jävla dumt påhitt - det finns inte ägg med godis i
 - påskharen är ett pedofiläckel
 - man kan inte flyga på kvastar - jag vet för jag har försökt.
To summarize: påsk är skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback