lite ingenting

Jag har mycket att vara glad över. Exempelvis ska jag snart ställa mig och laga mat; leverbiff. Som jag har längtat efter leverbiff. En annan sak som glädjer mig är mitt fina initiativ att dra in på stan idag, trots alla krämpor och sorger, för att utnyttja min 20% rabatt på hm. Det gjorde jag riktigt bra, om jag får säga det själv; inhandlade nämligen ett par sjukt söta byxor som jag inte riktigt vill ta av mig. Jag är en synnerligen nöjd flicka idag. En smula hoppfull därtill.

Något som är riktigt illa dock är att både jag och Christina har glömt lösenordet till våran gemensamma blogg. Innan vi ens börjat skriva i den. Dumt.

Ikväll ska jag dansa och må. Det ska bli treeeevligt och kuuul och allatiiiiders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback