aaa

herrejesus,
jag vet inte vad jag ska säga mer än så

Jag borde sammanfatta påsklovet på något vänster men vet inte hur jag ska lägga upp det. Förslagsvis dag för dag, men jag är så dagavill så det går inte. En annan tanke vore att sammanfatta person för person, men det tänker jag inte göra. Plats för plats kanske? Hmm, äsch. Jag säger väl bara att det har varit ett väldigt bra påsklov. Jag har varit i Umeå, Vilhelmina och Borgafjäll och jag är väldigt nöjd. Alldeles lagom och egentligen fantastiskt.

Jag är absolut hänförd. Och lite uppitok. Och lite avundsjuk på mig själv.
Jag har inget vettigt att säga.

MEN, SM-guld till MODO... gorgeous.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för två mysiga dagar i Borgafjäll:) Hoppas allt är bra med dig! Puss.

Postat av: Ivarsson

Nej nej nej, har du verkligen följt alla hockeyfinalerna? Jag förstår inte vad det är för fel på en enda ;] Vi ses.

2007-04-16 @ 23:08:17
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback